W ramach globalnego programu Business Technology Renewal dla działu obsługi klienta Ford zastąpił 30-letnie systemy i praktyki biznesowe nowymi, zoptymalizowanymi procesami działającymi na nowoczesnej, zintegrowanej platformie SAP Service Parts Management (SPM). Obecnie producent samochodów z powodzeniem stosuje na całym świecie wszystkie cztery komponenty rozwiązania SAP SPM: Service Parts Planning (SAP SPP), zarządzanie magazynem (SAP EWM) oraz procesy handlowe i finansowe (SAP CRM i ERP). Firma Westernacher Consulting wspierała Forda w tej transformacji biznesowej przez prawie 10 lat, wdrażając SAP SPM na rynkach Europy, Ameryki Północnej oraz Azji i Pacyfiku.
Cele wdrożenia
- zapewnienie dealerom łatwej w obsłudze samoobsługi
- projektowanie zorientowane na klienta
- sprawdzanie dostępności w czasie rzeczywistym
- obsługa zaległych zamówień
- pełna integracja marketingu
- pełna integracja z finansami i controllingiem
- zintegrowany przepływ dokumentów
Zainteresowało Cię to wdrożenie?
Zachęcamy do kontaktu z nami! Zobacz też inne nasze wdrożenia na stronie westernacher.com.
Z
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami drogą emailową Poland@westernacher.com lub telefonicznie (+48 58) 55 00 263.
Zachęcamy również do śledzenia naszego profilu na LinkedIn.