SAP CX – buduj relacje z klientami
SAP CX to rozwiązanie, które zostało stworzone w celu kompleksowego budowania relacji i doświadczenia klienta. Pakiet ten łączy w sobie narzędzia wspierające wszystkie funkcje front-office, począwszy od ochrony danych konsumenckich, poprzez e-commerce i marketing, kończąc na sprzedaży i obsłudze klienta końcowego.
Pora zmienić podejście do klienta
Stale rosnąca świadomość konsumencka oraz potrzeba konkurencyjności na rynku wymaga nierzadko zmiany podejścia do odbiorców, zgodnie z prawem dynamiki rynku. To właśnie doświadczenia klientów stają się kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa. Z tego powodu powstał SAP CX – pakiet narzędzi CRM/CX, które kompleksowo skupiają się na konsumentach, a także ich potrzebach i doświadczeniach. Ten nowoczesny system CRM zapewnia nie tylko mobilność oraz szeroką możliwość integracji rozwiązań, ale także oferuje kompletny, całościowy obraz klienta, wykorzystując w tym celu analizę przeszłych zachowań oraz predykcję przyszłych – a wszystko to w czasie rzeczywistym, przy wsparciu sztucznej inteligencji.
SAP C/4HANA
Pięć filarów
Pakiet SAP CX składa się z pięciu podstawowych filarów, wśród których wymienić należy SAP Commerce Cloud, SAP Customer Data Cloud, SAP Emarsys Customer Engagement, SAP Sales Cloud oraz SAP Service Cloud. Wszystkie te moduły oferują możliwość rozbudowy, a także integracji za pośrednictwem SAP Business Technology Platform (SAP BTP).
SAP Commerce Cloud to nowoczesna, skalowalna i niezawodna platforma handlu elektronicznego, która ma na celu usprawnienia procesów sprzedaży, zwiększa wskaźnik konwersji oraz lojalność klientów, przyczyniając się tym samym do rozwoju przedsiębiorstwa.
SAP Customer Data Cloud pozwala na zwiększenie grona odbiorców dzięki zaufanym, spersonalizowanym i przejrzystym możliwościom kontroli danych. To z kolei umożliwia nie tylko budowanie zaufanych relacji z klientem, spełniając wymogi RODO (GDPR), ale także dopasowanie oferty do poszczególnych klientów, wykorzystując zgromadzone dane oraz udzielone przez klientów zgody i uprawnienia.
SAP Emarsys Customer Engagement umożliwia skuteczne planowanie działań marketingowych, zwiększając wskaźnik retencji klientów oraz ich lojalność wobec marki. Spersonalizowane i omnikanałowe kampanie tworzone są w czasie rzeczywistym przy wsparciu narzędzi sztucznej inteligencji.
SAP Sales Cloud jest platformą CRM, która pomaga efektywnie prowadzić codzienne zadania sprzedażowe. Zapewnia pełny dostęp do danych każdego klienta i wszystkich jego interakcji. Pozwala usprawniać i automatyzować procesy sprzedażowe, umożliwia skuteczne przygotowywanie i zamykanie transakcji, w tym proces przygotowania oferty oraz wynagradzania jej uczestników.
SAP Service Cloud – ostatni element pakietu – stanowi centrum obsługi klienta, które zapewnia wsparcie dla wszystkich kanałów kontaktu, oferując równoległe wykorzystywanie nie tylko zasobów ludzkich, ale także automatycznych odpowiedzi, botów i pomocy społeczności.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami drogą emailową Poland@westernacher.com lub telefonicznie (+48 58) 55 00 263.
Zachęcamy również do śledzenia naszego profilu na LinkedIn.
Dlaczego Westernacher?
Posiadamy unikalne na rynku kompetencje biznesowe i technologiczne w zakresie rozwiązań SAP, dzięki którym oferujemy naszym klientom kompleksowe rozwiązania umożliwiające realizację procesów end-to-end od planowania, przez zakupy i produkcję, logistykę, sprzedaż i finanse po rozliczenia, a wszystko to wspierane przez procesy kadrowe i analitykę.
850+
konsultantów na całym świecie
Ponad 50 lat
na rynku wdrożeń systemów informatycznych
25 lat
nieprzerwanego Partnerstwa z SAP