Pandemia przyspieszyła proces przechodzenia firm do zaspokajania potrzeb w dowolnym miejscu i czasie. Szwedzki międzynarodowy detalista odzieżowy H&M zrozumiał to jeszcze przed wybuchem pandemii i rozpoczął program, w którym postawił sobie trzy cele:
- zarządzać magazynami omnichannel za pomocą SAP EWM
- wykorzystać roboty typu „goods-to-person” zarządzane przez sztuczną inteligencję
- drastycznie skrócić czas wdrożenia.
Wspólnie z Westernacher Consulting, H&M ukończył pierwszy pilotaż w zaledwie 10 miesięcy. Udało się zrealizować poniżej budżetu i na poziomie jakości przekraczającym oczekiwania H&M.
Po uruchomieniu systemu wydajność szybko osiągnęła ponad 1 000 pobrań na godzinę, co umożliwiło realizację ponad 4 000 zamówień klientów dziennie. W rzeczywistości firma H&M zaplanowała co najmniej czterotygodniową rozbudowę, a po tygodniu stwierdziła, że osiągnęła 95% realizacji.
Zainteresowało Cię to wdrożenie?
Zachęcamy do kontaktu z nami! Zobacz też inne nasze wdrożenia na stronie westernacher.com.
Z
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami drogą emailową Poland@westernacher.com lub telefonicznie (+48 58) 55 00 263.
Zachęcamy również do śledzenia naszego profilu na LinkedIn.